sobota, 16 czerwca 2012

Jak nazwać chomika ?

Sama zadaję sobie to pytanie.

Przed wczoraj  dostałam chomika-dziewczynkę.
Cały czas  myślę nad imieniem, nie umiem się zdecydować !
Jeżeli ja mam doradzić co do imienia to proponuję baaaaardzooo ich wiele.
Jednak samemu wybrać bardzo trudno.
Serdecznie bym Was prosiła... Zagłosujcie w ankiecie na imię które wam się najbardziej podoba.
Do wyboru: Ślicznotka, Kuleczka, Nicki.
Mam wielką nadzieję, że pomożecie mi z tym TRUDNYM   zadaniem.

Imiona dla samiczek: 
Będę pisała jak się czyta:
Ejmi , Lili , Kinia , Śliczna , Słodka , Malinka , Jagódka , Skromna , 
Cićka , Mini , Dejsi , Kulka , Kuleczka , Nicki , Riwi , Różyczka , Róża ,
Rafa , Kania , Maja , Kristi , Pusia , Mysia , Luna , Zina , Rita , Riri , Riki , Roki , Sisi.
Tych imion jest 30 które wypisałam u dziewczynek.

Imiona dla samców:
Azor, Mietek , Ziembek , Lulek , Burek , Kalamburek , Sormurek.
NIE. dla chłopczyków nie umiem.

Mam nadzieję, że zagłosujecie.

Oszzz... ! !  zapomniałam napisać... Jula dla was pisała ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz