niedziela, 15 kwietnia 2012

Dlaczego mamy kursor z Ciasteczkowego potwora? (Jula)

Dlaczego mamy kursor z Ciasteczkowego 
potwora? (Jula)   
 Dzisiaj  rano pomyślałyśmy z kumpelami...
 Ja-Wiecie co? Zdaje mi się że nasz blog jest jakby to powiedzieć "za mało fajny"
 Magda-Może...?
 Ja-Może znajdziemy coś superowego na necie na profilki.blogspot.pl !!!!!  
 Zuzia-No wow (łał)
 Ja-Np. kursorki!
 Zuzia-A z czegoo??
 Magda- z żelek!
 Ja i Zuzia- Cha cha cha!!
 Po chwili byłyśmy na danej stronie.
 Ja- kursory, kursory, ka, ka,ka.
 Zuzia-Tu są!
 Kliknęłyśmy na to, na co wskazywała Zuzka.
 Magda-No to co bierzemy?
 Ja- Jest duuuuuuużoooooooo do wyboru.
 Zuzia- na przykład?
 Ja-Król Julian...
 Madzia-Cha cha!
 Ja- O jest z Cookie Monster!
 Zuzia- Fajnie! ;)
Ja-które bierzemy? może to! jak jest napchany ciastkami! to trzecie!
Magda-no super!
Zuzia-no to działaj!
No i w ten sposób mamy kursor z Ciasteczkowego Potwora! xD
Ciasteczkowy:


                     


 Napiszę od razu, że nasz kursor jest już  z kartonowego robota :)
Autor: Jaramy się żelkami ;) - Julcia <3 o 16:57 15 kwiecień 2012r.

1 komentarz: