Ha ha ;( Dlaczego jeszcze nie ma wakacji? Ja Jula Jestem tym potwornie rozczarowana! :((
Naprawdę, jeszcze nie tak dawno skończyły się święta Wielka Nocne! ! ! !
A już zaczynają się tony prac domowych ;(
Ale dobre jest to, że nauka zaczęła bardziej sprawiać przyjemność ;)
Uczniowie zaczynają się porządniej uczyć...
I jest fajny W-F!
I bardzo fajnym przedmiotem jest plastyka, dla niektórych matematyka, J. Polski, Fizyka itp;
A zastanawialiście się co byście zrobili bez szkoły?
Albo mieszkalibyście u swoich rodziców lub... POD MOSTEM!
Gdy tylko o tym myślę, przechodzą mnie ciarki i lecę po książki i zeszyt do polskiego!
Dlatego uważam, że odrabianie lekcji i po prostu uczenie się jednak jest pożyteczne.
Nauczyciele często mówią, że nauka to zabawa i przyjemność. Zgodzę się z tym pod warunkiem, że to Wychowanie Fizyczne lub Plastyka bądź J. polski.
Każdy z nas nienawidzi jakiegoś przedmiotu, ale często jest tak, że powoli zaczyna lubić dany przedmiot...A potem jest z niego najlepszy!
Dzięki za przeczytanie ;P
Narka!
Jula ;)
To co napisałam było żałosne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz