poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nadchodzące hity + gratulacje.

Powiem, wam coś.
Niedługo możemy usłyszeć nową piosenkę Rihanny Brithday Cake. 
Możemy już ją usłyszeć, lecz bez teledysku.
Tylko lepiej nie patrzeć na tłumaczenie (można się zdziwić). Co ja robię ?! 
Teraz pewnie bardziej chcecie zobaczyć tłumaczenie !!!
Tak czy siak macie tu link do piosenki.
-----> Youtube .   <-------
Bardzo podoba mi się też piosenka zespołu Coldplay i Rihanny pt. Princess of China.
-----> Youtube .    <-------
Kolejnym hitem jest piosenka Jennifer Lopez, która ma już teledysk !!! 
Jennifer włożyła w teledysk z udziałem  Flo Ridy dużo dolarów. 
Teledysk naprawdę zrobił na mnie wielkie wrażenie, bardzo się postarała.
Informuję: Na początku dopiero się rozkręca !!!
Youtube .
(tylko kliknijcie otwórz link w nowej karcie jeżeli nie chcecie wyłączać bloga)
Dobrze, a teraz druga część tego posta.

Zuzia, Magda,
Gratuluję wam serdecznie, że cały czas piszecie tak wspaniałe posty.
Wasze posty są cudowne i ciekawe, macie bardzo fajne pomysły :).
Najbardziej rozbawił mnie post Magdy a jest on tu:
Nie zdrowe jedzenie
Gratuluję Wam i życzę udanych postów !
Dziękuję serdecznie za przeczytanie.
Pisała dla was Jula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz